Lista dzieci  przyjętych-nieprzyjętych do oddziału przedszkolnego 

Lista dzieci  przyjętych do klasy pierwszej  

 

Lista dzieci zakwalifikowanych do oddziału przedszkolnego

Lista dzieci niezakwalifikowanych do oddziału przedszkolnego

 

Lista kandydatów zakwalifikowanych do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II na rok szkolny 2023/2024  

 

Zarządzenie w sprawie ustalenia harmonogramu czynności w postępowaniu rekrutacyjnym i postępowaniu uzupełaniającym w roku szkolnym 2023/2024

Zarządzenie nr 3/2023 Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tokarach Pierwszych z dnia 13 lutego 2023 r. w sprawie: ogłoszenia rekrutacji dzieci do oddziału przedszkolnego i klasy I szkoły podstawowej na rok szkolny 2023/2024.

 

Uchwała nr XXVIII/193/217 Rady Gminy Kawęczyn z dnia 30 marca 2017 r.

Uchwała nr XXVIII/194/217 Rady Gminy Kawęczyn z dnia 30 marca 2017 r.


 

Potwierdzenie woli zapisu do przedszkola

do pobrania w formacie .doc
do pobrania w formacie .pdf

Wniosek o przyjęcie dziecka do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Tokarach Pierwszych

do pobrania w formacie .doc
do pobrania w formacie .pdf

Karta zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tokarach Pierwszych

do pobrania w formacie .doc
do pobrania w formacie .pdf

Wniosek zapisu dziecka do klasy pierwszej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tokarach Pierwszych

do pobrania w formacie .doc
do pobrania w formacie .pdf

Potwierdzenie woli zapisu dziecka do klasy pierwszej szkoły podstawowej

do pobrania w formacie .doc
do pobrania w formacie .pdf


KLAUZULA INFORMACYJNA

do pobrania w formacie .docx
do pobrania w formacie .pdf
 

Zgoda na wykorzystanie wizerunku i przetwarzanie danych osobowych dziecka

do pobrania w formacie .docx
do pobrania w formacie .pdf

Zgoda na przetwarzanie danych wrażliwych

do pobrania w formacie .docx
do pobrania w formacie .pdf

Zgoda na publikowanie wizerunku na portalu Facebook

do pobrania w formacie .docx
do pobrania w formacie .pdf

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.